Šta je logo?
Logo (skraćenica od logotip, od grčkih reči λόγος – „reč” i τύπος – „otisak”) je grafički znak, simbol ili ikona koja označava proizvod ili preduzeće. Može se sastojati od slova (različitih tipografskih stilova), grafike i drugih kombinacija (slogana). Uloga logotipa je trenutno prepoznavanje onoga što označava i jačanje brenda, što rezultira većem uspehu firme. Potpuni logo sastoji se od logotipa, ikone i slogana. On na prepoznatljiv način govori o imenu kompanije i stvara vizuelni simbol koji predstavlja vaš posao. Neki logotipi imaju moćnu simboličku asocijaciju povezanu sa ljudskom memorijom. Na primer, zlatni lukovi McDonaldsa su toliko poznati da im više ne treba tekst “McDonalds” da biste prepoznali da taj simbol predstavlja McDonalds.
Zašto logo?
Logo daje profesionalni dojam vašoj firmi, a dobro dizajniran logo stvara povjerenje. Potencijalni kupci češće sarađuju sa vama ako imate dobro dizajniran logo. Ako vaš logo izgleda kao da je dizajniran u Microsoft Word-u, ljudi će se upitati koliko dobro možete da pružite svoje osnovne poslovne proizvode / usluge.
Šta treba da sadrži dobar logo za mali biznis?
Učinite da tekstualni dio vašeg logotipa bude jasan i čitljiv. Dok mnogi mali biznisi smatraju da će njihov brend biti sljedeći Coca Cola ili McDonalds, u stvarnosti kada počinjete sa svojim logotipom, jedna od najvažnijih karakteristika je da je tekst imena vaše kompanije jasan i jednostavan za čitanje na daljinu, kako se i može pojaviti na vozilima, zgradama, bilbordima ili nekom drugom mjestu na kojem se logo vidi iz daljine.
Koristite ga dosljedno
Kada veliki svjetski brendovi dizajniraju logo, oni pripremaju veliku dokumentaciju o standardima brenda, na desetine stranica. Ovi dokumenti pokrivaju stvari poput:
- Smjernice o modifikaciji logotipa i šta se ne smije mijenjati.
- Šta se smije i ne smije pojavljivati uz logo.
- Šta bi trebalo i treba da se pojavljuje u blizini logotipa.
- Kako se logo smije pojavljivati u svim vrstama različitih scenarija.
Iako je ovaj nivo dokumentacije pretjeran za većinu logotipa malih biznisa, ovi veliki brendovi shvataju da ako su brendovi nedosljedni u načinu na koji se njihov logo pojavljuje u različitim situacijama, to može biti štetno za povjerenje. Dakle, budite stvarno konzistentni u tome kako se vaš logotip koristi.
Pojednostavite boje – razmislite o različitim situacijama u kojima će se koristiti
Vaš logo može se pojaviti na ekranima, vizit karticama, memorandumima, banerima, vozilima, reklamama na prodavnicama, pakiranju proizvoda, novinskim oglasima itd. Logotipi koji imaju gradijentne boje, puno finih detalja, puno različitih boja ili fotografskog sadržaja više je vjerovatnije da će izgledati sasvim drugačije u ovim različitim situacijama, pošto mnogi od njih koriste potpuno drugačiju tehnologiju štampe što otežava precizno usklađivanje boja. Zbog toga se najmoćniji brendovi na svetu obično drže jednostavne palete ne više od 3 glavne boje. Takođe koriste čvrste boje umesto gradiente.
Imajte nešto vidljivo / nezaboravno
Iako vam možda treba nekoliko decenija da postanete sledeći Coca Cola ili McDonalds, imati nešto nezaboravno u vezi vašeg logotipa je dobra ideja. Neki to rade korištenjem zanimljivog teksta ili izmjenom dijela teksta u logotipu nestandardnim fontom. Drugi dodaju neku vrstu ilustrovane ikone uz tekstualni dio logotipa. Jedan korisni aspekt ikone ikone jeste da u nekim situacijama možete koristiti i ikonu. Na primjer, Nike kvakica može se pojaviti sa tekstom Nike ili bez njega. U početku Nike kvakica ne bi značila bez Nike teksta, s vremenom se razvila vizuelna asocijacija. Ako želite vrlo elegantan, minimalistički logo, koristiti moderni font sa istaknutom naglašenom bojom je dobra opcija.
Važnost logotipa za vašu firmu
Šta je logo?
Logo (skraćenica od logotip, od grčkih reči λόγος – „reč” i τύπος – „otisak”) je grafički znak, simbol ili ikona koja označava proizvod ili preduzeće. Može se sastojati od slova (različitih tipografskih stilova), grafike i drugih kombinacija (slogana). Uloga logotipa je trenutno prepoznavanje onoga što označava i jačanje brenda, što rezultira većem uspehu firme. Potpuni logo sastoji se od logotipa, ikone i slogana. On na prepoznatljiv način govori o imenu kompanije i stvara vizuelni simbol koji predstavlja vaš posao. Neki logotipi imaju moćnu simboličku asocijaciju povezanu sa ljudskom memorijom. Na primer, zlatni lukovi McDonaldsa su toliko poznati da im više ne treba tekst “McDonalds” da biste prepoznali da taj simbol predstavlja McDonalds.
Zašto logo?
Logo daje profesionalni dojam vašoj firmi, a dobro dizajniran logo stvara povjerenje. Potencijalni kupci češće sarađuju sa vama ako imate dobro dizajniran logo. Ako vaš logo izgleda kao da je dizajniran u Microsoft Word-u, ljudi će se upitati koliko dobro možete da pružite svoje osnovne poslovne proizvode / usluge.
Šta treba da sadrži dobar logo za mali biznis?
Učinite da tekstualni dio vašeg logotipa bude jasan i čitljiv. Dok mnogi mali biznisi smatraju da će njihov brend biti sljedeći Coca Cola ili McDonalds, u stvarnosti kada počinjete sa svojim logotipom, jedna od najvažnijih karakteristika je da je tekst imena vaše kompanije jasan i jednostavan za čitanje na daljinu, kako se i može pojaviti na vozilima, zgradama, bilbordima ili nekom drugom mjestu na kojem se logo vidi iz daljine.
Koristite ga dosljedno
Kada veliki svjetski brendovi dizajniraju logo, oni pripremaju veliku dokumentaciju o standardima brenda, na desetine stranica. Ovi dokumenti pokrivaju stvari poput:
Iako je ovaj nivo dokumentacije pretjeran za većinu logotipa malih biznisa, ovi veliki brendovi shvataju da ako su brendovi nedosljedni u načinu na koji se njihov logo pojavljuje u različitim situacijama, to može biti štetno za povjerenje. Dakle, budite stvarno konzistentni u tome kako se vaš logotip koristi.
Pojednostavite boje – razmislite o različitim situacijama u kojima će se koristiti
Vaš logo može se pojaviti na ekranima, vizit karticama, memorandumima, banerima, vozilima, reklamama na prodavnicama, pakiranju proizvoda, novinskim oglasima itd. Logotipi koji imaju gradijentne boje, puno finih detalja, puno različitih boja ili fotografskog sadržaja više je vjerovatnije da će izgledati sasvim drugačije u ovim različitim situacijama, pošto mnogi od njih koriste potpuno drugačiju tehnologiju štampe što otežava precizno usklađivanje boja. Zbog toga se najmoćniji brendovi na svetu obično drže jednostavne palete ne više od 3 glavne boje. Takođe koriste čvrste boje umesto gradiente.
Imajte nešto vidljivo / nezaboravno
Iako vam možda treba nekoliko decenija da postanete sledeći Coca Cola ili McDonalds, imati nešto nezaboravno u vezi vašeg logotipa je dobra ideja. Neki to rade korištenjem zanimljivog teksta ili izmjenom dijela teksta u logotipu nestandardnim fontom. Drugi dodaju neku vrstu ilustrovane ikone uz tekstualni dio logotipa. Jedan korisni aspekt ikone ikone jeste da u nekim situacijama možete koristiti i ikonu. Na primjer, Nike kvakica može se pojaviti sa tekstom Nike ili bez njega. U početku Nike kvakica ne bi značila bez Nike teksta, s vremenom se razvila vizuelna asocijacija. Ako želite vrlo elegantan, minimalistički logo, koristiti moderni font sa istaknutom naglašenom bojom je dobra opcija.