Još jedna tendencija koja raste svake godine jeste video. Od sada, video više neće biti samo koristan dodatak vaše marketinške strategije. Postat će dinamičan i koristan dio vaše kampanje. Srećom, nije teško koliko izgleda na prvi pogled.
Trebate zapamtiti da ljudi donose odluke čak i u ovom sektoru. Iz tog razloga, vaš marketing treba uzeti njihove potrebe i uračunati ih.
Napravite video koji opisuje vašeg kupca i kako vaš produkt ili svrha, mogu pomoći.
Kako udvostručiti prodaju koristeći mobilni marketing?
Kako bi osigurali veću prodaju, vlasnici kompanija plasiraju nove trendove na marketinško tržište na kraju svake godine.
Postoji nekoliko koraka koje vlasnici kompanija slijede kako bi povećali prodaju putem mobilnog marketinga.
Klijentno orjentisan marketing
Svjesni da ljudi koriste mobilne uređaje češće nego računare, oni izrađuju intelektualne reklame, jer je to način da se inteligentnim putem zadovolje potrebe korisnika.
Ono što se nalazi na ovoj listi, jeste težnja ka personalizaciji.
Personalizacija postavlja potrebe korisnika i njihova očekivanja na prvo mjesto. Ono što je naročito zanimljivo jeste kombinacija personalizacije i automatizacije.
Analiza ciljane publike
Znanje postaje vaše poslovno sredstvo. Sve vaše marketinške kampanje trebaju biti orjentisane ka klijentima, stoga trebate prikupiti mnogo informacija o njima.
Uvjerite se da su informacije i podaci tačni i kvalitetni. Što više poznajete publiku, oni će bolje prihvatiti i usvojiti vašu reklamu, produkt i usluge, te povećati prodaju i poboljšati korisničku podršku.
Kampanja putem mobilnih uređaja
2018. godina je godina kada će vaše kampanje postati zaista mobilne. Popularnost mobilnih uređaja raste što znači da će statistika nastaviti u tom pravcu. Možda trebate promijeniti vaš standardni pristup kreiranju web sajtova i prenošenja poruka vašim klijentima.
Video
Još jedna tendencija koja raste svake godine jeste video. Od sada, video više neće biti samo koristan dodatak vaše marketinške strategije. Postat će dinamičan i koristan dio vaše kampanje. Srećom, nije teško koliko izgleda na prvi pogled.
Trebate zapamtiti da ljudi donose odluke čak i u ovom sektoru. Iz tog razloga, vaš marketing treba uzeti njihove potrebe i uračunati ih.
Napravite video koji opisuje vašeg kupca i kako vaš produkt ili svrha, mogu pomoći.
Interakcija sa klijentima
Poznato je da se ljudi više interesuju materijalima sa kojima mogu ući u interakciju. Dijagrami, kvizovi, upitnici i zahtjevi postaju sve više popularni već godinama unazad. Ako još uvijek ne koristite takve materijale, obavezno ih uključite u vašu marketinšku kampanju ove godine.
Eksperimentalni marketing
Eksperimentalni marketing pomaže mušterijama da se upoznaju sa vašim brendom prije nego stupe u kooperaciju.
Tendencija ka tome raste, što uzrokuje da sve više kupaca čeka na takvu mogućnost od strane prodavača produkta i usluga.
Naučite nove marketinške strategije i metode, a zatim razmislite kako da ih integrišete u interakciju sa potencijalnim kupcima. Priuštite im priliku da “opipaju” i “osjete” vaš brend, besplatno.
Fleksibilni marketing
Fleksibilni marketing pomaže da radite produktinvnije i brže. Cilj je da uradite prave poteze i donesete prave odluke tokom vremena.
Fleksibilni marketing pretpostavlja široku kooperaciju između različitih odsjeka kompanija i njihovih kupaca. Prednost ovakvog modela jeste brz porast prodaje.
Npr. fleksibilni marketing je široko upotrebljen za brendiranje.
Automatizacija
Istraživanje je pokazalo da su marketinške kampanje automatizacijskih tehnologija jedne od najbrže usvojenih trendova. Sve više alata se koristi za automatizaciju različitih tipova i formata danas.
Npr. dohodak i prodaja menadžmenta, kreativnost i zadržavanje klijenata, prikupljanje informacija o potencijalnim kupcima, kampanja na socijalnim mrežama itd. Automatizacija pruža vlasnicima kompanija mnogo prednosti. Više nemaju potrebe sjediti i pratiti svaki poslovni detalj.